01 marts, 2015

AFTEN KAFFE OG TANKER



Weekenden slutter imorgen uanset hvor trist og hårdt det er at indrømme det. Har ca 5 måneder tilbage af 2.g og jeg begynder at kunne mærke presset. Der er rigtig meget at se til for tiden, så som afleveringer, lektier, bloggen, fester, privatliv og SØVN! Det lyder ikke af meget, men det er for det meste svært at få tid til det hele. Det ER hårdt at være ung hvis I spørger mig.
Sidder i nuet og drikker min daglige kop aften kaffe, så jeg kan holde mig vågen indtil de sidste lektier er ryddet ad vejen og så er det ellers i seng. 

Faldt her i formiddags over et indlæg på Fie Laursens blog. Åbenbart skal hun være med i Paradise hotel. Og der tænker jeg bare, at det er en rigtig skidt ide. Hun har tidligere lavet et indlæg omkring hendes tidligere dage som "medie ludder" hvor hun forklarer at hun er kommet sig over de dage, og at hun har ændret sig. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg synes alle mennesker har ret til en chance til, og at skrive et indlæg hvor hun forklarer sine "medie ludder" dage er ikke nemt, det kræver balls. Men om hun mener det, ved jeg ikke. For havde hun ændret sig, ville hun holde en smule lav profil, så Danmark faktisk fik en chance for at se hun havde.

På den anden side tænker jeg også, at indlægget omkring hendes "medie ludder" dage har været planlagt på forhånd, i håb om at folk ikke ville dømme hende ligeså hårdt når hendes deltagelse i Paradise hotel blev afsløret. Måske også fordi hun HAR ændret sig og at hun fortæller det før helvede bryder løs

Hvem ved? Jeg er i hvert fald forvirret. Men hvis Fie har omlagt sit liv som hun siger hun har, så godt for hende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar