01 februar, 2015

DE KALDER DET MAGISK





In the moment går jeg i 2.G, hvilket betyder tonsvis af lektier og afleveringer. 
Har valgt mediefag som kunstnerisk fag, hvor jeg årligt skal jeg filme en elevproduktion. Elevproduktionen skal være noget filmisk så som fx. en almindelig film, et interview, en dokumentar, en reklame osv. 
Jeg har så valgt at kaste mig ud i en almindelig film.

Var tidligere idag ude at filme en scene hos en af mine venner. Han har et helt tomt rum hvor det eneste dekoration derinde er de tegninger og malinger han selv har lavet på væggene. Synes det er super fedt og rummet har sin helt egen charme og har endda fået et navn. Vi kalder det for magisk eller magisk teater. 

Tog et par billeder af min vens vægge her til bloggen. 
Det er for godt til at misse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar