07 januar, 2015

TRINE'S WARDROBE - SALTWATER SPRAY




For leden dag var jeg i Matas for at finde en god dag creme eller to til mit ansigt. Her til vinter når luften er så kold og tør, bliver mit ansigt kedeligt og tørt, så tænkte en dag creme ville være en smart og god løsning på problemet. Men men men, faldt så over en helt fantastisk Salt vands spray fra Trine's wardrobe. Typisk man køber mere end hvad man egentligt kom for, synes tit det er sådan uanset hvor man er henne, heldigvis kommer man ofte hjem med nogle gode spontane køb. 

Trine's Wardrobe salt vands spray er helt uden parbener eller parfume. Hvilket er super godt hvis man er allergisk over for produkter med parfume. Jeg har før oplevet allergiske reaktioner ved brug af nogle andre hårprodukter, så jeg passer på, og køber kun produkter jeg har brugt før med parfume som jeg ved jeg kan tåle eller køber parfume frie produkter. Trine omtaler selv sin salt vands spray som hendes yndlings produkt.
"Trine’s Wardrobe Salt Water Spray giver volumen og struktur til håret og efterlader håret med et lækkert rodet beach look. Sprayen kan fordeles i både tørt og vådt hår, og sprayes fra rod til spids på en afstand af 10-20 cm. Føntør eller lufttør håret efter anvendelse. Et godt tip er evt. at sno håret med fingrene for ekstra bølger i håret".

Jeg er utrolig tilfreds med sprayen da den giver mit hår en virkelig god struktur og mit hår er tusinde gange nemmere at sætte. Jeg foretækker et lidt mere messy look da jeg ofte føler mit hår har et underligt fald og udseende når det er for "pænt" hvis det overhovedet giver nogen mening hah. Den står til 89,95 i Matas og jeg vil klart anbefale den til andre. Et utroligt godt køb som er alle pengene værd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar